case study - sklep internetowy

Projekt sklepu internetowego ze zdrową żywnością

Z zespołem zerokalorii.pl - współpracowalismy łącznie ponad 3 lata, na wielu płaszczyznach. W początkowej fazie tworzenia projektu i koncepcji sprzedaży - przygotowaliśmy sklep internetowy na bazie wybranego przez właściciela - szablonu opartego na systemie Presta Shop.

Dodatkowo pracowaliśmy nad poprawą wyników organicznych w wyszukiwarce Google, oraz prowadziliśmy działania w Social Media - Facebook, Instagram oraz YouTube. Przez cały czas trwania projektu dopracowywaliśmy kwestie związane z UX (UserExperience) - łatwością poruszania się po stronie.

stworzenie sklepu internetowego z meblami dla dzieci

Projekt sklepu internetowego z meblami dla dzieci

Realizacja projektu biurkodladziecka.pl zajęła nam ponad 3 miesiące. Pierszym etapem prac było zaznajominie się bliżej z branżą meblową i sklepami interentowymi z którymi przyjdzie nam rywalizować w wynikach organicznych i płatnych Google.

Stworzyliśmy ponad 100 unikalnych opisów produktów i grafik, zawierających ustalone wcześniej słowa kluczowe. Opisy zostały odpowiednio zoptymalizowane. Social Media, zaawansowane moduły, prace związane z UX oraz wiele więcej znajdziesz w dalszej cześci opisu CaseStudy.

landing page - suplementy diety

Landig Page produktowy dla suplementu diety

Stworzenie strony typu "landing Page" dla nowo powstałej marki suplementów diety na bardzo konkurencyjnym rynku.

Realizacja grafik, tekstów, wideo prezentacji oraz optymalizacja funkcji UX. W późniejszym etapie projektu pracowaliśmy również nad uzyskaniem jak najlepszych parametrów Google speed oraz redukcji współczynnika odrzuceń - aby płatne kampanie marketingowe ADS przynosiły jak najlepszy stopień konwersji.

realizacja sklepu internetowego z suplementami diety

Projekt sklepu internetowego z suplementami i odżywkami dla sportowców

Naturalne rozwinięcie projektu z suplementami diety - stworzenie osobnej platformy sprzedażowej, oferującej większy asortyment, na popularnym systemie SHOPER. Wsparcie w optymalizacji Social Media i pierwszych płatnych kampaniach sprzedażowych.

Poprawa działania i funkcjonalności sklepu ingerująca w kod źródłowy, instalacja podstawowych modułów. tworzenie unikatowych opisów produktów i spójnego przekazu graficznego. Prace poprawiające pozycjonowanie sklepu - wewnątrz witryny, podparte działanie typu off site - eksperckie artykuły sponsorowane i posty na blogu.

zapytaj o wycenę swojego projektu